luni, 7 decembrie 2009

Votul meu a contat – Thick As A Brick!

În primul tur de scrutin, am votat pozitiv (din punctul meu de vedere). Am revenit la săgeată, după un scrutin de pauză.

A fost greu să găsesc partea pozitivă a votului din finala mare. În primul rând, m-am saturat de atitudinea permanent conflictuală propusă de alesul principal. Apoi, vorba unui prieten, este greu sa dai votul unui fiu de general de securitate. Dar, ceva interior îmi spunea sa valorific partea pozitivă din votul dat în primul tur, dând credit „soluţiei Iohannis”. Am trecut peste mizeria din campania electorală şi lipsa unei luminiţe clarificatoare de la mijlocul tunelului. A venit marea confruntare. Speram să scot din bulversare ştampila de vot. M-am abţinut cu greu să nu mai scriu ceva pe Arhipelag ;).

Nimic! Un preşedinte plin de el, care ştie tot! Citez: „Eu ştiu ce vrea poporul!”. Este clar, nu e schimbat! Nu se va schimba nici în următorii 5 ani! Un căpitan de vas (probabil?) trebuie să fie liderul echipei, nu dictatorul. Tot discursul său a avut un singur punct central: EU! Nu este om de echipă! Nu-l vreau!
Contracandidatul? Nimic! A propovăduit echipa în tot discursul, dar a trădat-o printr-o vizită malefică! În rest gargară. Remiză!

Vot: Am ales cei trei trandafiri. Partea pozitivă a contat. Proiectul Iohannis (sasul) a fost de bază. Eu am mers 600m până la secţia de votare, un concetăţean de-al meu a parcurs 600km. Până la urmă el m-a învins!
Rezultatul? Ezit polul dă victoria „soluţiei”. Bucurie şi discurs de Oscar (ăla de la cinematografe) al presupusului ales. Oficial, soluţia a câştigat în România, dar a fost ciuruită (citat din preşedinte) de diasporă!
Da! Cele 80000 de voturi în plus din diasporă au întors rezultatul (70000 diferenţă)! Deşi ai votat altfel decât mine, concetăţene de peste graniţă, îţi mulţumesc că îţi pasă!

În toată bălăcăreala televizată din România, cineva (din anumite staffe - succesurile sunt în altă parte - electorale) a uitat că voi (votanţii din străinătate) vă informaţi de pe Internet şi de pe siteuri quality. Astfel spamul forumistic anti-comunist a ieşit mult mai bine în evidenţă. Voi (cei din diaspora) sunteţi departe în special datorită comuniştilor şi urmaşilor lor (axa FSN-PDSR-PSD). Aveţi dreptate! Internetul a învins şi în România.

Guzganul portocaliu a fost mai tare decât guzganul rozaliu! Comunismul a dispărut de ceva timp din România, dar NYT şi FT n-au vrut să scrie în editorial despre asta! Securişti mai sunt, ai dreptate!

Acum, concetăţene de peste graniţă, după ce mi-ai ales preşedintele (care este doar al tău deoarece personajul nu a mulţumit decât celor care i-au acordat votul!), hai înapoi să putem lupta împreună împotriva comunismului şi a corupţiei (roşii, portocalii - exista şi din asta chiar dacă nu ai aflat, sau galbene)! Dacă nu eşti pregătit să te întorci, poate data viitoare mă întrebi şi pe mine despre ceea ce vreau şi eu, cel care aşteaptă să stingă lumina! Încă trăiesc OAMENI şi aici în zona geografica România!

Îţi mulţumesc că ai votat concetăţene de peste graniţă, sper ca decizia ta să fie cea bună! Dacă nu? Asta este, tot eu pătimesc!
Sau, citând Jethro Tull:

I'm a bad dream that I just had today -- and you
shake your head and
say it's a shame.



Un comentariu:

  1. Iti cam dau dreptate. Marele carmaci o sa ne mai tina in haos vreo cateva luni de zile. Numa' bine cat sa ne adancim in criza din care mai toti cei care au capul pe umeri incet incet incep sa iasa.
    Ce imi pare insa cel mai rau e ca probabil de acum atitudinea PDLului fata de Johannis si Sibiu o sa fie si mai radicala si asa ca nu cred ca o sa pupam noi prea curand centura. La cat de vanitos e carmaciu tare ma tem ca o sa isi canalizeze o buna parte din resurse in a demoniza "solutia Johannis" sau mai ales personajul principal.
    Mare pacat ... cand iese cate unu in fata si face treaba, ceilalti trebuie sa il bage imediat in rahat. Dar poate asta ne place la tara asta de nu o parasim ...

    RăspundețiȘtergere