vineri, 16 octombrie 2009

Emigrant în Congo sau pirat somalez?

În urmă cu 5 ani, împreună cu un coleg, alergam prin Aeroportul Otopeni pentru a da un vot împotriva emigrării în Congo. Am făcut bine? Mai contează?
La ultimele alegeri, cele pentru Parlamentul European, a fost pentru prima dată în 20 de ani, când am trecut de la exercitarea dreptului de vot la excitarea acestui drept. Eram hotărât să-mi păstrez poziţia!
Dar ceea ce se întâmplă în ultimele zile, când politicienii caută virgulele din Constituţia României şi Preşedintele ales se dă mai tare decât căpitanul Titanicului aruncându-se în prima barcă de salvare, îmi dă sentimentul ca sunt un pirat somalez care a refuzat azilul politic în Congo. În scoală am învăţat că 66% este mai mare decât 33%. Pactul pentru (s)Educaţie inventat, parafrazat şi implementat (prin comportamentu din ultimele zile) de preşedintele ales dă peste cap logica matematică. Eu sunt un simplu inginer, şi nu mai înţeleg, nu mai suport!
Merg din nou la vot! Şi din nou voi vota împotriva cuiva!
Când o să ajung sa votez pentru?

Un comentariu:

  1. Cred ca acum e momentul sa incepi sa votezi "pentru" cineva, si nu impotriva cuiva. Motivul? Totdeauna trebuie sa facem alegeri, cand votezi impotriva, doar te asiguri ca cel impotriva caruia ai votat nu iese castigator. Nu faci nimic in ceea ce priveste dorintele si aspiratiile tale.
    O sa imi zici "dar pentru cine sau pentru ce sa votez, ca nimeni nu face nimic". Asa e, dar din mai multe rele, trebuie sa alegi unul. Asta e primul pas, sa alegi si sa nu fii pasiv.
    Sincer, cred cu tarie ca un sistem de vot obligatoriu ar rezolva multe.

    P.S.: Felicitari pentru initiativa de a posta :) ...tot asa

    RăspundețiȘtergere