sâmbătă, 19 decembrie 2009

Ziua sobolului

La fel ca în filmul “Ziua cârtiţei” lucrurile se aşează pe făgaşul lor normal. Am revenit în aceaşi situaţie (sau dimineaţă). Aceaşi miniştrii, doar unii sunt promovaţi la ministere mai bănoase, deoarece sunt suspectaţi de cheltuirea iresponsabilă a banilor publici. Normal, s-au terminat banii de la turism nu este aşa?

Nicio problemă, la şedinţele din palatul executant (cel de vis-a-vis de Muzeul Antipa) faptul că zeus transmite ordinele prin nuţi către extrem de micul incompetent nu înseamnă că nuţi este asistenta! Este şefa!

Observ în ultima perioadă o mică dezamăgire a unei părţi dintre votanţii portocalii. Alţii, căutând să se îmbărbăteze că nu au greşit, au găsit (noul) ţapul (chiar dacă nu are barbă) ispăşitor în Crin Antonescu. El este de vină pentru noul premier şi revenirea lui nuţi în guvern. Alţii spun că, deşi majoritatea cumpărată era clară, a fost obraznic în faţa lui zeus la negocieri! Este o realizare să ajungi colegul lui nuţi? Probabil că da, într-o Românie unde este imposibil de găsit un premier independent. Nu acum se termină totul în România!

Mai mult ca sigur, prostănacul vizitator de malefici nu putea goni cucuveaua de la Cotroceni. Dar, aveam şansa să vedem câteva figuri noi (poate la fel de incompetente) şi poate clasa politică nimerea ceva bun!

PS: Deoarece personal nu mai am nicio speranţă din partea portocalie (autodeclarată de dreapta) următoarele mele postări despre politică se vor referi doar la PNL şi voi încerca să le fac opoziţie (dacă este nevoie) în special la Hotărârea Delegaţiei Permanente din 14 decembrie 2009. Menţiune specială, am fost membru PNL din 1990 până în 1996, şi apoi o scurtă perioadă membru URR.

PS2: Potrivirea cu filmul Ziua cârtiţei nu este contribuţie personală. Am auzit-o într-o emisiune Realitatea TV. Îmi pare rău, nu ştiu numele celui care a făcut această analogie.

PS3: Precizare importantă.

3 comentarii:

  1. Marturisesc ca nu sunt multumit de numirea Elenei Udrea in guvern. Am o dezamagire chiar mai mare, dar nu pot vorbi despre ea din motive de ”business”. Nu-mi place de Oprea deloc, dar si eu l-as fi numit pentru ca proiectul lui politic (grupul de independenti) este o reusita si este nevoie de ei pentru a obtine majoritatea.
    In ce priveste PNL, mie Antonescu mi se pare o figura curioasa in politica romaneasca. Nu inteleg cum te poti duce la negocieri afisand o atitudine agresiva si aroganta, asa cum a facut el. Mie mi se pare un presedinte de partid incompetent.
    Nu stiu daca un prim-ministru independent este o solutie. De ce ar fi? Avem un guvern dominat de PDL si un prim-ministrul PDList va exercita mai multa autoritate asupra ministrilor.
    Prim-ministrul independent ar fi fost bun pentru a atrage PNL in guvern. Klaus Johannis ar fi fost bun pentru post.
    Eu nu cred ca atragerea PNL era o masura viabila. Atat timp cat Antonescu continua sa fie in razboi cu Basescu, o alianta la guvernare ar fi fost un butoi cu pulbere. Parerea mea!
    P.S. Cum lucrurile revin la normal, am revenit la alte subiecte de cat politice pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Marian,
    Banuiesc cine este dezamagirea mai mare. Nu stiu daca Johannis era mai bun, dar macar aducea un suflu nou.
    PNL era o masura viabila numai pentru a putea avea cat de cat o majoritate solida, dar...
    Sa speram ca lucrurile revin la normal sa lasam politica de pe bloguri.

    RăspundețiȘtergere